• جناب آقای دکتر عسگری معاون محترم توسعه مدیریت و منابع - جناب آقای دکتر جنتی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور

        :   احتراماًبه استحضار عالی می رساند

          جناب آقای دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه طی بخشنامه شماره 133026 مورخ26/3/1400 مصوبه شماره 10674/ت 58680  مورخ 4/2/1400 هیأت وزیران را به دستگاه های اجرائی ابلاغ فرمودند، در تصویبنامه مذکور دستگاه های اجرائی(( مکلفند در حدودتکالیف قانونی نسبت به ارائه امکانات رفاهی اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان،موظفین و مستمری بگیران خود در سقف اعتبارات ابلاغی مربوطه اقدام نمایند )).

      • ۱۱:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۱۳

           احتراماً به استحضار عالی می رساند:

         جناب آقای دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه طی بخشنامه شماره 133026 مورخ26/3/1400 مصوبه شماره 10674/ت 58680 ه ب مورخ 4/2/1400 هیأت وزیران را به دستگاه های اجرائی ابلاغ فرمودند، در تصویبنامه مذکور دستگاه های اجرائی(( مکلفند در حدودتکالیف قانونی نسبت به ارائه امکانات رفاهی اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان،موظفین و مستمری بگیران خود در سقف اعتبارات ابلاغی مربوطه اقدام نمایند )).

           ضمناً در حال حاضر از محل منابع داخلی سازمان امورمالیاتی کشور بطور مستمر مبالغی تحت عناوین بن کارت، نیم درصد، پاداش سه ماهه و کمک هزینه مسکن به کارکنان شاغل در سازمان مذکور پرداخت میگردد. باعنایت به مراتب فوق و باتوجه به تصویبنامه هیأت وزیران خواهشمنداست دستورفرمائید ترتیبی اتخاذ گردد تا بازنشستگان، موظفین و مستمری بگیران وزارت متبوع از مزایای فوق الاشاره برخوردار گردند.

            یادآوری می گردد مکاتبه مشابهی با سازمان امورمالیاتی کشور نیز بعمل خواهد آمد که بازنشستگان، موظفین و مستمری بگیران نیزدیده شوند.

            در پایان از همت و مساعدت آن مقام محترم درفراهم آوردن امکان برخورداری بازنشستگان و افراد تحت تکفل تبعی آنان از بیمه اکمل درمان از ابتدای سال جاری کمال امتنان و سپاسگزاری را می نماید.